måndag, november 13, 2006

Sahlgrenska

Ja, jag praktiserar då på Sahlgrenska, det är jätte roligt. Praktiserar där med Emma fast inte på samma avdelning. På torsdag ska jag vara med och titta på när några opererar :) *skoj*

Veckorna går och går, tiden går verkligen snabbt! Snart måste jag välja gymnasium och snart är praktiken slut. Jag läser en bok också som är bra och gammal. Sweet Valley High, Rivaler i kärlek. Den är bra fast har inte läst så mycket.

Brr, det är kallt också. Skönt att dansa imorgon ändå, tiden går så snabbt efter det för då ska jag duscha, äta, kolla på 'Ugly Betty' sedan 'Greys Anatomy' och sova. Brukar ju vakna runt sex nu när jag praktiserar på Sahlgrenska.

Aja, ska äta min clementin nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är min kära syster! :) Bra att du har roligt på din praktik. Kram!