lördag, januari 20, 2007

blogga blogga

Så nu får jag väl ta och uppdatera efter som min syster klagar :b

Jag har precis sett på filmen United 93 och den var jätte bra. Sorglig men underbar film. Rekommenderar den. Har även sätt andra filmer under jullovet eller ja i slutet av jullovet såg jag på Djävulen bär prada, the terminal, high school musical uhm vilka mer? Orkar inte tänka, det var väl någon mer. Men de alla var jätte bra.

Har även köpt en ny mobil som jag också gjorde under jullovet typ dagen innan vi började skolan. En Siemens CL75 poppy. Jätte fin! När man söker på google är den typ blå och rosa men den jag köpte är rosa och silvrig =) Den fungerar jätte bra.

Skolan har tyvärr börjat och denna veckan har vi haft otroligt många läxor så att jag inte hann/orkade/ville sitta vid datorn i fyra dagar. :) Man hade mycket tid åt att göra annat så det var skönt. Vi hade i princip läxor i exakt varje ämne =(

Har varit på några öppet hus (gymnasie).. Kitas gymnasium, Polhem och Hvitfeldtska. Jätte bra skolor verkar det. Idag sökte jag på gymnasium: 1. kitas (samhäll) 2. Polhem (samhäll) 3. Hvitfeldtska (samhäll) 4. Donner (samhäll)
Orkar inte med naturvetenskap, det är nog inte för mig. Jag älskar biologi men resten är skit. Samhäll duger iallafall och ja..

Idag snöade och det var faktiskt väldigt trevligt även om gårdagens väder var som vårväder så snöade det idag. Och just nu är det typ storm :P Ingen snö kvar verkar det som, tyvärr. Men jag hann åka tefat med Emma och dem.

Nu ska jag ta och plugga lite på SO (+ lyssna på musik, uppdaterat låtar i min Sansa) och sedan nana.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt för dig att du valt skolor. Håller tummarna att du kommer in där du vill.. och det gör du antagligen!
Vi hörs och ses snart! *kram*