lördag, november 24, 2007

lördag

så skönt med lördag/helg :) Idag har min syster, Johan & kevins kompis Jesse kommit hit.
Vi spelade 'Risk' oså, skoj skoj. Fast Johan vann x(

aja. en "ny" serie har börjat vistas, har inte sagt att jag följer det men det är ju HEROES <3 såklart! Fast en nackdel är att Greys Anatomy går på onsdagar 21.00 som heroes. Men jag ser på repriserna eller laddar ner.. det är nog mer värt att se på heroes faktiskt. Jag gillar Greys Anatomy ändå. =D

ah jag vill se på en film "the eye" som kommer senare, min bror & mamma har sett den koreanska versionen men jag såg den amerikanska på reklam när jag var på bio med Emma och den verkade så bra. Haha vi skrek till när det hände en sak. . Det var en av de läskigaste scenerna när vi var på bio för Saw är inte direkt en sådan film som man skriker till men det fanns väldigt läskiga scener där mer. fast det var mest äckliga blod scener..
"The Eye" handlar iallafall om en tjej (amerikanska versionen: Jessica Alba) och hon är då blind så får hon nya ögon och då visar det sig att hon kan se spöken.. CREEPY. (;

jag har också gjort en video klipp för några veckor sedan haha, på OC. jätte tråkig dock men när jag blir bättre får jag göra med klipp från serierna.. nu är det bara en låt med bilder som jag hade på datorn :) HIHIH!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi..sötis! Vi hade trevligt med, det var synd att Johan spöade oss. =( Det är sött hur engagerad du är i OC, lite tråkig men gullig film du gjort om serien i alla fall. :) Nu är vi hemma från festen. *kram*

Maria sa...

Ja, väldigt :( haha, den är väldigt tråkig det är bara bilder så. När jag blir mer 'skillad' så får jag göra en bättre. hade ni skoj? KRAAAM!