lördag, december 01, 2007

white chicks


haha den kom igår så den såg jag på, väldigt rolig faktiskt :) Jag blandar alltid ihop den med hot chicks fast jag har inte sett hot chicks så det får jag göra någon dag. Jag tror att Rachel Mcadams är med där :)

fast innan var jag hos emily & sel (; Först inne i stan litegranna (emma var med då) men vi hade så tunga väskor så vi åkte hem till emily och emma åkte hem. när vi var hemma hos emily så var det tänkt att vi skulle se på OC men så började den 16,15 och klockan var typ 14 så vi tittade på det som kom och så pratade vi :-D
sen när vi hade sett på gilmore girls till 16.10 så tänkte vi att vi kunde gå till sel, det gjorde vi. de bor jätte nära så. Vi gick hem till sel och tittade på oc, åt glass + tomater&gurkor HAHA. gottigt faktiskt. sen skulle de gå på bio (Saw 4) med nathalie & sofia, jag hade redan sett den så.

Inga kommentarer: