måndag, april 09, 2007

Måndag

Min wallpaper som jag har gjort (rätt så längesedan) använd den gärna :D
((klicka på bilden för att få den större))


Igår så hade vi gäster och så var min syster och hennes pojkvän Johan där. Jag mötte Johan på Star craft och jag förlorade två gånger och vann en gång :D (yey)
Vi spelade lite andra spel på Star Craft också, så det var skoj. Massor med gottigt åt vi igår. Min syster hade bakat blåbärs muffins och mamma bakade kladdkaka sedan så hade vi godis m.m. mums och jätte god mat!
Idag är det måndag, det är sista dagen av lovet =( Väldigt tragisk men någon dag måste skolan börja ^^
Jag har gjort en bok om mig själv och då har jag skrivit om OC och sådant så jag pysslar just nu. Det är faktiskt väldigt skoj att klippa och klistra. Det är inte bara om mig själv såklart det står lite om lite olika saker =D Som jag har fått inspiration av min syster som hade gjort en sådan bok. hihih.

aja, bie bie!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hade jättetrevligt med er. :) Bra att jag inspirerat dig till något gott! :D Blir spännande o se din bok då.