fredag, april 27, 2007

Picknick

Idag hade jag picknick med Sandra på berget som vi har haft tidigare. Det var väldigt sköjigt. Massor med flams, skvaller och babbel. (+ konstigheter) men det är det alltid :P hohoho.

Vi gick ner till netto och köpte lite gottiga saker sedan så gick vi upp till vårat berg och satte oss. Haha vi köpte kräftstjärtar, chips, cola, godis och så tog jag med mig vatten ;b
Sedan så skulle vi hälla ut vätskan som var i kräftstjärt burken så såg vi en vattenpöl på ett berg och det blev det "heliga vattnet" hahaha. Sen så lade vi i chips och en kräftstjärt.
hahahahahha sedan säger jag inget mer men jag garvar när jag tänker på en grej :P Sandra du vet vad jag menar ;)

Ja vi satt där i några timmar och snackade m.m. väldigt trevligt, tog foton och spelade in film. och så, kan nog inte avslöja så mycket men det var jätte roligt.


Imorgon ska jag på morgonen till stan för att kolla på balklänning typ och senare på dagen ska vi äta i en resturang för att fira min brors körkort :D som han fick för några dagar sedan. Sen så ska väl Anna ha filmkväll eller något jag vet inte riktigt men kanske hinner jag gå dit?

Vi har en långhelg nu så det är skönt, fast måste plugga på no och så. Ska även ta och läsa Ondskan som jag har börjat nu.

pusshej!

Inga kommentarer: