onsdag, september 19, 2007

ORKA!

jaja, idag skulle det då vara SKOLFOTO men det blev icke så eller jo men vi var så många så det kommer bli ett skolfoto imorgon istället. För de har hittat ett större klassrum nu.. BRAVO!! *applåderar* åh, så himla rörigt. menmen!

nu grubblar jag fortfarande på det dumma reportaget som ska vara inlämnat på fredag. herregu att man kommer på något sådant att vi ska göra det när han inte har gått igenom det så super mycket. -.- jaja vi har också andra läxor och grejer att göra men antagligen är det så på gymnasiet eller vadå?

imorgon har jag iallafall aerobics & dans :D:D något att se fram emot! Sen på söndag ska jag ju till danmark med min pappa, bror, syster & hennes sambo Johan.

just det ja, jag har skaffat facebook också. heheeh. så det är ju trevligt, fast jag har inte koll på allt än men det är lätt att hitta personer eftersom de heter sitt riktiga namn och sådant. inte nickname oså.

nej nu måste jag börja att plugga. hejsvej! PUSS.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vadå riktiga namn måste väl vara lättare att hitta än nicks? I och för sig så kan det vara flera av samma namn..

Stackars dig med alla dina läxor, du är duktig som pluggar på. Tror att ni har mer för att ni har kortare dagar. Vi hade också periodvis mycket - men inte redan i 1:an.

Vi ses på söndag (om inte det slutar regna så jag kan cykla hem din cykel) :D

*kram*

Maria sa...

Ja, det är det jag menar att det är lättare. Du missuppfattade det nog.

josant.

vad bra :D har längtat faktiskt.

kram på dej!