fredag, september 07, 2007

reportage wtf?

ah, har en dum reportage att göra men jag orkar verkligen inte. eller jo kanske lite granna men jag orkar inte gå till stället. men men tänkte göra det idag men det börjar bli sent :P ska nog göra det imorgon. sega anna ringer ju aldrig mig... när slutar hon egentligen? men på kitas slutar vi iallafall tidigt idag 12:20 men väntade på maten hahaha. vår senaste dag är typ 13:15 :P

meeeeeeeen nu är det freeeeeedag och jag orkar inte tänka på skolan just nu. även om jag måste plugga snart. ja imorgon kanske jag ska vara med anna eller så blir det idag för imorgon ska jag nog kanske till min syster och ha spelkväll med hennes sambo Johan, min bror & kanske hans kompis. Vi får se hur det blir, jag ska nog jogga imorgon också..
På söndag ska jag väl spela pingis iallafall och så måste jag plugga -.- plugg plugg plugg. är det så på gymnasiet? JAJA. nog om det. orkar inte skriva något mer. PUSSHEJ!

Inga kommentarer: