tisdag, december 26, 2006

Merry Christmas! :)




Eller ja, god fortsättning iallafall. Har alla haft en bra jul? Jag har haft en toppen jul!

Julklappar: LAPTOP tagentbord (skriver nu, sköna), morgonrock (har på mig, mysig), greys anatomy box 1, målarbok, bok 'gossip girl', bok 'julrysare', teckning :), ficklampa xD & pengar. Jätte bra jul var det iår, hade på mig en ny tröja som man knyter om midjan, som är svart och blommig. =)

Jag har snart läst ut Harry Potter 1, väldigt bra faktiskt. Ska ta och samla alla Harry Potter böckerna (även filmerna). Har sålt GT med Anna i tre dagar så ja, jag har hyfsat mycket pengar 1014kr cirka. TACK ANNA! :D Tjänade över 100kr varje gång, ena gången 192kr, andra 236kr, 168kr (några veckor sedan), 106kr (idag) =/ Men jaja, det är mycket tycker jag. Tog bara en till två och en halv timma kan man säga :) (vad jag tror, kanske mindre)

Ska snart snart se på Greys Anatomy, någon dag. Vet inte när det blir men antingen imorgon eller kanske övermorgon. Innan skolan börjar iallafall!
Något som finns på min köp lista är mystofflor och mysigfilt som jag kan ha på sängen :) Båda finns i Hemtex iallafall.
Dessa tagentbord är väldigt bra, för att jag har för det första önskat mig såna här laptop tagentknappar. Sedan så låter de inte mycket och är mjuka att trycka på. Nu får jag hoppas att de inte pajas eller inte är lite sköna efter ett tag.

Aja ska sova eller läsa lite lite granna Harry Potter, men är rätt så trött. Har idag sålt GT, varit med Anna och städat med min bror i en Djurklinik. *gäsp* Ska även göra det imorgon, men vi tjänar pengar =)

Ha det göttans och ha en god fortsättning! (nu får du en låttext till en underbar låt: "All I want for christmas is you - Mariah Carrey)

I don't want a lot for Christmas
There is just one
thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my
own
More than you could ever know
Make my wish come
true
All I want for Christmas is you

I
don't want a lot for Christmas
There is just one thing
I need, and I
Don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I don't need to hang
my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus
won't make me happy
With a toy on Christmas day

I just want you for my own
More than you could ever
know
Make my wish come true
All I want for Christmas
is you, youuuuu, ooh ooh baby, oh oh

I won't ask
for much this Christmas
I won't even wish for snow,
and I
I just want to keep on waiting
Underneath the
mistletoe

I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay
up late
To hear those magic reindeer click

'Cuz I just want you here tonight
Holding on to me
so tight
What more can I do
Oh, Baby all I want for
Christmas is you, youuuu, ooh baby

All the lights are
shining
So brightly everywhere
And the sound of
childrens'
Laughter fills the air

And
everyone is singing
I hear those sleigh bells ringing
Santa won't you bring me
The one I really need
Won't you please bring my baby to me quickly, yeah

Ohh ohh, I don't want a lot for Christmas
This
is all I'm asking for
I just want to see my baby
Standing right outside my door

Ohh ohh, I just want
you for my own
More than you could ever know
Make my
wish come true
Oh, Baby all I want for Christmas is you,
you ooh, baby

All I want for Christmas is you, ooh
baby (repeat to fade)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför postar du allt två gånger?! ;D

Anonym sa...

Va duktig du är som tjänar så mycket pengar på ditt jullov! Och kul att du börjat gilla Harry Potter boken, några år efter du fick den. :P

Tack för en skön jul med dig med!

Kram:
P.S tröjan som du hade på dig där man knyter i midjan heter tunika. :D

Maria sa...

Det kan bli så =P
okej, tack! :)