lördag, december 30, 2006

Trist väder..

Ja väldigt tråkigt väder idag, regn. Aja, ska nog för det mesta ta det lugnt idag, läsa vidare på Harry Potter. Men igår hade jag det väldigt roligt med Sandra. Hon kom över till mig vid fyra tiden, vi skulle vara med varandra fast hon skulle gå hem till sig först och sedan ringa. Men hon glömde nycklarna så hon gick hem till mig direkt. Ja, hon var hungrig så hon åt några mackor och sedan gick vi till Netto och köpte kräftstjärtar, godis och coca-cola. Sedan gick vi till ett dagis som ligger vid ladan och tänkte gunga på en rolig gunga men den var blöt så vi gick vidare. Satte oss under någon lokal som man kan hyra och åt och pratade. Fin utsikt, med himmel och även några fyrverkerier kom xD
Sedan blev det kallt och vi skulle till Sandra för att se om någon var hemma nudå, nehepp var det inte. Så sade vi att vi skulle hem till mig så vi började gå och sedan tänkte vi "Näe, de kommer nog hem snart" så vi gick tillbaka och satte oss framför ytterdörren. Väntade och väntade.
Efter cirka två timmar så kom äntligen de hem och vi gick in och flummade. Jag fick hennes julklapp och det var jätte fint, badset kan man säga =) Badolja, badsalt och showergel. Även ansiktsmask. ^^ Hon fick äran att lägga på ansikts masken på mig och sedan fick jag göra 7-steg på hennes ansikte. Tiden gick och sedan masserade vi varandra och knäckte ryggarna, haha.

Åh just det ja, jag har var inne i stan för två dagar sedan. Det är ju mellandagsrea nu, så jag köpte en tröja (rutig) från JC slags kofta, en tshirt från Top Shop väldigt fin som har en krage blå och hyfsat lång, duntofflor från Hemtex blåa med vit "päls" högst upp (söta) och en mysig filt från Hemtex! - Väldigt nöjd!

Jag har sett färdigt hela Greys Anatomy säsong 1 nu, tog inte så lång tid. Ska faktiskt köpa säsong 2 snart tror jag. Jag har råd iallafall ^^ Har tjänat väldigt mycket pengar nu i december.

Ha en bra nyårsafton!

Inga kommentarer: