torsdag, december 14, 2006

no more OC for now..

slut med OC, väldigt sorgligt att Marissa dog. :'( OC kommer inte att bli likadant men vi får se hur det blir. Bye bye Marissa!

Greys Anatomy har varit toppen, spännande att se nu hur det blir med allt. Kommer Meredith och Derek att bara vara vänner eller blir det något mer? Jadu, jag längtar!

Dans terminen är slut och ska väl fortsätta nästa år med, jazz är bara så roligt ;)

Har börjat spela på en ny 'bana' i Roller Coaster Tycoon 2, väldigt skoj. Har klarat 3 banor är på den 4:de nu. Tyvärr fick jag inte fortsätta spela för min bror skulle ha datorn, jaja ska fortsätta imorgon.
Har ingen strimma för att vi hade en extra SO lektion en dag så nu tar jag bort strimman som vi skulle ha imorgon (på morgonen). Skönt med sovmorgon! Är morgontrött nuförtiden, efter sommarlovet var jag inte det men nu är jag tröttare -.- P.ga. all skolarbete? - jovisst förmodligen! :)

Julshoppingen är färdig, har köpt till mor, far, bror, syster och kompis. Köpte i tisdags (12/12), inte långt kvar till jul bara 10 dagar!! Alltså en vecka och tre dagar (oj så duktig jag är på matte) ^^ Har det stökigt i mitt rum idag, och igår och ja de senaste dagarna för jag har verkligen inte orkat att städa mer. Alltså inte så stökigt är det väl inte antar jag, har städat bokhyllan och skrivbordet för några veckor sedan, alltså rensat och dammat. Tagit bort hela röset och sedan lade jag in allt fast med organiserat =) Men nu ligger det kläder här och där, papper och pyssel grejer si och så. Får ta och städa nu i helgen!

Har inte så mycket mer att säga just nu, gör heller inte så mycket. Ska snart lägga mig och lyssna på musik. Fast ja jag lyssnar på musik nu, via min Sansa 'mp3 (mp4)' spelare :D Som jag fick av min mor när hon och bror var i asien. Jätte grym mp4 spelare, alltså den spelar video, musik, bilder, radio m.m. =D

Tjingelingan pinglan!

Inga kommentarer: