söndag, april 09, 2006

Lördag NATT [Ò_o]

Ojsan, har inte skrivit på en vecka cirka. =/ Har tråkigt nu och ska ta och sova snart...
Sista praktikdagen var igår, det var ju synd. Det var faktiskt roligt! Vi fick grejer med oss hem för vi var så duktiga :) Det var ju snällt. Jag var med Emma i fredags också, vi var hemma hos mig först och så såg vi på Saw I för Emma hade inte sett den, hon blev faktiskt rädd ^^ Men hoppade inte till!
Vi gick hem till henne sedan så höll vi på med trolldeg ;D och så bråkade hon med hennes lillebror, haha det var roligt!

OC-avsnittet, så himla bra... som vanligt =)


LISTAN:
[ ] Uppträda i Liseberg 14/5
[ ] Åka till U.S.A 19/4
[ x ] Sandra kommit hem från Zagreb 20/3
[ x ] OC-avsnittet The Game Plan har vistas 22/3
[ x ] Praktiserat
[ x ] Påsklov börjat
[ x ] Besökt en vecka tidigare (min praktikplats)
[ x ] Gjort Ma-prov & SO- & Musik läxförhör.
[ x ] Köpt OC-poster
[ ] Skolan börjat
[ ] Utvecklingsamtal
[ ] Greys Anatomy börjat 11/4
[ x ] OC-avsnittet the chrismukkah bar mitz-vahkkah har vistas 5/4
[ ] Kommit hem från U.S.A 25/4
[ ] OC-avsnittet the safe harbor har vistas 12/4
[ ] Läsa ut Narnia "min morbror trollkarlen"
[ ] Emma sov hos mig eller jag hos henne / vara med Emma igen
[ ] Blivit RIKTIGT varmt
[ ] Fått läxor
[ ] Läsa någon annan bok

Inga kommentarer: