söndag, april 16, 2006

Söndag c[8)-

Ja, nu har jag det tråkigt. Längtar till One tree Hill börjar.. Efter det ska jag gå över till Sandra och sova över, imorgon ska jag äta middag hos min syster med mamma, pappa & min bror. På tisdag börjar jag ju skolan *TYVÄRR* men på onsdag åker jag ju till U.S.A. så det blir inte så mycket skola för mig denna veckan ;] Vi slutar ju 11.00 på tisdag också. Ska spela in OC på onsdag också det får jag ju inte glömma! Men det gör jag nog inte =)
Om jag inte orkar att vara uppe så spelar jag nog in Greys Anatomy också det är ju dubbelavsnitt så jag orkar kanske bara kolla på ena avsnittet men det är ju säkert spännande i slutet och sådant. Näe, jag ska kolla!

Hmm.. bara 3 dagar kvar tills jag ska till U.S.A. iallafall, det ser jag framemot!
Har köpt ett par nya skor riktigt fina + en fin top.

Det slutade väldigt spännande i One tree Hill, hur kan Brooke ligga med Chris egentligen?! Ahh!!! Det värsta av allt var ju att Lucas kom på dem -.- Fast han trodde ju inte det, buäh. Aja, sånt är livet där.

LISTAN:

[ ] Uppträda i Liseberg 14/5
[ ] Åka till U.S.A 19/4
[ x ] Sandra kommit hem från Zagreb 20/3
[ x ] OC-avsnittet The Game Plan har vistas 22/3
[ x ] Praktiserat
[ x ] Påsklov börjat
[ x ] Besökt en vecka tidigare (min praktikplats)
[ x ] Gjort Ma-prov & SO- & Musik läxförhör.
[ x ] Köpt OC-poster
[ ] Skolan börjat
[ ] Utvecklingsamtal
[ x ] Greys Anatomy börjat 11/4
[ x ] OC-avsnittet the chrismukkah bar mitz-vahkkah har vistas 5/4
[ ] Kommit hem från U.S.A 25/4
[ x ] OC-avsnittet the safe harbor har vistas 12/4
[ ] Läsa ut Narnia "min morbror trollkarlen"
[ x ] Emma sov hos mig eller jag hos henne / vara med Emma igen
[ ] Blivit RIKTIGT varmt
[ ] Fått läxor
[ ] Läsa någon annan bok
[ ] Strykt mina pärlplattor
[ ] Sovit hos Sandra
[ ] Packat
[ ] OC-avsnittet The Sister Act har vistas 19/4

Inga kommentarer: