tisdag, april 18, 2006

Tisdag :) [dagen innan U.S.A.]

Hej! Imorgon åker jag till U.S.A. då, det ska bli über roligt. Har dock inte packat men ska ta och göra det snart, jo jag har packat lite granna! Idag har jag bara varit i skolan hade bara tre lektioner SO (strimma planering hela lektionen idag), ENG och SV. Vi slutade ju 11 idag så det var ju inte så konstigt att vi hade tre lektioner bara. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, satte på datorn. Men var bara inne en liten stund sedan började jag att renskriva min novell som jag fick G+ på >_< style="color: rgb(102, 102, 204);">

Imorgon vet jag inte riktigt när jag ska upp men jag har för mig att flyget går runt 6?
Jag hoppas bara att det inte är för tidigt, jag vill ju kolla på Greys Anatomy (dubbelavsnitt). Sedan ska jag ju såklart spela in the OC och One tree Hill. [kan man inte missa]

Ska dansa senare också men ska nog åka lite tidigare för att vara inne i stan en stund :) Det är rätt trevligt att dansskolan ligger inne i stan så man kan vara inne i stan innan man ska till dansen. Men det är jag inte ofta.

Jag ska vara borta i U.S.A. i en vecka, eller ja sex dagar egentligen. Men jag kommer inte till skolan den dagen jag är hemma har ändå missat rätt så många lektioner på den dagen och det är nog strimma kvar eller något. Sedan orkar man nog inte efter nio timmar flyg cirka. Hur ska man tänka?!
Vad ska jag göra egentligen i nio timmar? Förutom läsa, tänka och sova?? :b

Aja, nu ska jag fortsätta med min renskrivning..

LISTAN:
[ ] Uppträda i Liseberg 14/5
[ ] Åka till U.S.A 19/4
[ x ] Sandra kommit hem från Zagreb 20/3
[ x ] OC-avsnittet The Game Plan har vistas 22/3
[ x ] Praktiserat
[ x ] Påsklov börjat
[ x ] Besökt en vecka tidigare (min praktikplats)
[ x ] Gjort Ma-prov & SO- & Musik läxförhör.
[ x ] Köpt OC-poster
[ x ] Skolan börjat
[ ] Utvecklingsamtal
[ x ] Greys Anatomy börjat 11/4
[ x ] OC-avsnittet the chrismukkah bar mitz-vahkkah har vistas 5/4
[ ] Kommit hem från U.S.A 25/4
[ x ] OC-avsnittet the safe harbor har vistas 12/4
[ ] Läsa ut Narnia "min morbror trollkarlen"
[ x ] Emma sov hos mig eller jag hos henne / vara med Emma igen
[ ] Blivit RIKTIGT varmt
[ x ] Fått läxor
[ ] Läsa någon annan bok
[ ] Strykt mina pärlplattor
[ x ] Sovit hos Sandra
[ ] Packat
[ ] OC-avsnittet The Sister Act har vistas 19/4
[ ] Greys Anatomy avsnitten Enough Is Enough & Make me Lose Control vistas 18/4

Inga kommentarer: