tisdag, april 11, 2006

Tisdag kväll 8)


heej, nu gör jag inte så mycket.. Väntar på att Desperate Housewives & Greys Anatomy ska börja. Ska ladda upp med godis :D

Idag så har jag åkt in till stan med mamma, vi köpte två stycken magnetarmband (rosa&grön) den gröna till mig och den rosa till min syster. Så fick man ju två söta små påskhus. Det var då påskpresent ^^ Jag har bakat trolldeg för det var ju kul att göra det hos Emma så jag gjorde det nu med. Gjorde roser, hund, tärning & hjärta =) Vi hade rödkaramell :) (rosa egentligen). Emma sov över hos mig också i förrgår, det var jätte roligt! På morgonen laddade vi ner samma Scary movie 4 och det var inte den Scary movie 4 som går på bio nu.. Det var någon annan konstig film :S Vi var uppe till 1 iaf =) Kollade på Siqns också, den var faktiskt rätt så bra! Jag har pärlat och ska nog imorgon stryka pärlplattorna så slipper de ligga på skrivbordet. (stökigt) Snart börjar DH och tiden går ju fort då, då då då BÖRJAR GREYS ANATOMY =)=)

Bara 8 dagar kvar tills jag ska till U.S.A. =D
Bara 1h och 7min kvar tills Greys Anatomy börjar!
Bara 1 dag tills the OC kommer.


LISTAN:
[ ] Uppträda i Liseberg 14/5
[ ] Åka till U.S.A 19/4
[ x ] Sandra kommit hem från Zagreb 20/3
[ x ] OC-avsnittet The Game Plan har vistas 22/3
[ x ] Praktiserat
[ x ] Påsklov börjat
[ x ] Besökt en vecka tidigare (min praktikplats)
[ x ] Gjort Ma-prov & SO- & Musik läxförhör.
[ x ] Köpt OC-poster
[ ] Skolan börjat
[ ] Utvecklingsamtal
[ ] Greys Anatomy börjat 11/4
[ x ] OC-avsnittet the chrismukkah bar mitz-vahkkah har vistas 5/4
[ ] Kommit hem från U.S.A 25/4
[ ] OC-avsnittet the safe harbor har vistas 12/4
[ ] Läsa ut Narnia "min morbror trollkarlen"
[ x ] Emma sov hos mig eller jag hos henne / vara med Emma igen
[ ] Blivit RIKTIGT varmt
[ ] Fått läxor
[ ] Läsa någon annan bok
[ ] Strykt mina pärlplattor

Inga kommentarer: