söndag, augusti 06, 2006

5 augusti.




Hejsan, har inte skrivit på ett tag men ska nog börja igen :) hihi.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, har köpt fler fiskar (ett par guppy, fem neontetror & en växt) Jätte fina och så. Sedan så har jag varit ute med Dumle rätt så länge. Vi såg en söt bur där vi köpte fiskar och så, det var en bur och där inne så fast det slags hydda eller vad man ska säga av plast som kaniner kunde krypa in och gömma sig/sova. Den ska jag nog köpa någon dag :D

Jag ska till Skara sommarland den 19:e augusti iallafall och 20:e på taco's buffé´. Sedan vet jag inte vad mer för planer jag har. Jag har gjort massor med olika grejer nu i sommarlovet orkar inte just nu rabbla upp allt. Jag har varit på Annas land som jag skrev förrut att jag skulle och det var über kul! Fick tre fästingar iofs :( Och jag som hade aldrig fått fick nu TRE stycken och Anna och dem fick inga alls ;/ Jag har varit med Anna rätt så mycket nu på sommarlovet också. Sedan har jag badat m.m.

Imorgon ska jag hmm.. vet faktiskt inte. Jag ska nog ta och spela "Skissa & Gissa" hihih, det är skoj och jag har lärt mig några nya ord =) Ska annars lägga mig snart.

Detta ska jag göra och kommer nog att göra det (typ vana):
1. borsta tänderna (nu) + tvätta ansiktet m.m.
2. fixa ordning sängen så jag kan sova direkt efter (a)
3. borsta håret
4. smörja mig
5. sitta vid datorn en liten stund
6. läsa KP kanske
7. SOVA! ZzzZzzz

Jo jag har tittat på en anime serie "Hikaru no Go" tre cd skivor på tre dagar alltså en cd skiva per dag som innehåller cirka 20 avsnitt. HAHA, obsessed var jag. Jätte bra anime serie iallafall! Slutar bra =) Betyg: 1 - 5 = 4
Har även tittat färdigt på en annan anime serie "Full moon wo sagashite" och det är min favorit serie nu ;D Bra från början till slut. Betyg: 1 - 5 = 5

Jajaja, vi höööörs!

Inga kommentarer: