fredag, augusti 18, 2006

Datorn

Uh, det gick inte att starta datorn idag >.< *scary* Ska installera om datorn så fort min syster kommer dit. Alltså när jag startade så kom det bara upp "Windows starting..." (eller något) sedan så orkade jag inte jag startade och stängde av hela tiden sedan orkade jag inte så jag läste en bok. och så testade jag igen så klickade jag på knappen men inte på skärmknappen så tänkte den och så, så fortsatte den tänka så jag bara hmm.. den funkar kanske nu? sedan så slutade den tänka så tryckte jag på skärmknappen så funkade den c", så loggade jag in i mitt konto och weee nu sitter jag här. Hoppas att det inte händer så igen. ;<

Idag fick jag brev av Philippa och sedan så har jag fått ett till om att boken "Linas kvällsbok" finns nu i bibloteket som jag kan ta ut och det ska jag. [måste dock läsa ut de andra] så jag kan lämna och låna. JA NU SKA JAG TA OCH LÄSA PÅ DÅ! :D iAdios!

Inga kommentarer: