lördag, augusti 19, 2006

Skara sommarland

Ja, jag glömde alltså att ta med mig digitalkameran då när vi satt i bilen. hahaha. och vi var hyfsat långt från hemmifrån eller ja vääääääldigt långt långt borta. När vi kom fram så hade inte min morbror och dem kommit än för mamma sa typ att vi var i typ Vara eller vad det nu heter och då sa min morbror att dem redan hade åkt förbi så de tänkte vänta lite. Ja så när vi kom fram ringde vi och så undrade dem hur vi kunde komma fram så snabbt och bla bla bla. XD Aja, jag åkte gruvbanan, flumride(liknande), tipspromenad, uhm vad mer? sedan på vattenpalatset badade i olika swimingpool, åkte badringarna, badade igen, badade i vågor, åkte FRITT FALL, sedan vet jag inte vad mer. och så åkte vi tåget som åkte runt skara sommarland.


Vädret: Först, inte varmt eller kallt lagomt (blåste heller inte) sedan så började det duggregna [precis när vi hade ätit färdigt] sedan så badade vi m.m. när regnet hade lagt sig lite. [regnade mer då innan därför väntade vi] När vi gick upp och hade bytt om så började det regna igen och sedan mer och så köpte vi regn ponchos ;D ja. kollade i Fame world (inte så mycket)
jaja,


sammanfattning: DET VAR SKOJ c",

Inga kommentarer: