torsdag, augusti 17, 2006

Today.




Today today today, ja idag har jag varit med Sandra, lånat böcker, ätit godis, tittat på tv, suttit vid datorn, läst =) Jag läste ut en bok idag och igår som jag lånade i måndags. (14/8) Under ytan och När hjärtat skenar var det. Tänkte låna Linas kvällsbok men den var utlånad och de skulle typ ta in den från någonannan biblotek så den kommer nog snart.
Under ytan: Är bland mina favorit böcker nu. Helt suverän goodie goodie bok :') Kunde inte släppa boken men var tvungen för klockan var 1 på natten och jag var typ trött i ögona och då är det inte bra att läsa. Så jag släppte boken och sov, dagen efter så åt jag frukost och borstade tänderna, bäddade sängen och satte mig och läste ut hela. I LOVE <3> När hjärtat skenar: Väldigt bra bok, men inte bland mina favoriter. Kunde släppa boken, den var seg i början men blev bättre i slutet. Rolig var den men det var så. hmm.. vet inte vad jag ska säga men den var inte riktigt bra skrivet som ex. Under ytan och Expert på att rodna. Finns många fler såklart, och jag har några till i hjärnan men jaja. Jag levde inte in i boken lika mycket som de två andra böckerna. Men jag levde mig in såklart men kände inte allting riktigt. Betyg av fem? TRE! Sedan har jag varit med Sandra, en stund vi gick till torget och köpte godis. Men så glömde hon av att hon skulle träna så vi var med varandra en stund bara. Jag har tittat på Greys Anatomy idag och så har jag läst. Ska ta och läsa nu tror jag. ;) Jaja. snart börjar skolan kul och träffa vänner och alla andra personer i skolan ändå. Aja. good night!

Inga kommentarer: