måndag, mars 19, 2007

friday night

Hehe, nu är jag lite sen med att posta om detta men fredagen var helt underbar fredagen 16/3 -07
Fantastiskt roligt var det med tjejerna Anna och Nathalie. Vi hade en tjejkväll, eller ja först skulle vi först bara kolla på filmen "Säg att du älskar mig" men aja nu tar jag om från hela dagen. :)

Det börjar med nationella prov (engelska) det gick väl hyfsat, jag tog med mig två smörgåsar fast vi fick äta i bamba men jag trodde att Sandra sa att vi inte skulle äta i bamba så jag sade det till mamma och så gick vi och köpte potatissallad och allt haha. Men det var väldigt gott med smörgåsarna iallafall (sån där tunnbröd). Ja när vi hade paus så åt jag en och sedan efter gympan (slutet av skoldagen). Ja efter hörförståelsen så åt vi i bamba och det blev pannkakor och jag gillar inte skolans pannkakor så himla mycket men jag åt iallafall. Sen efter det så hade vi b-språk och efter det gympa. På gympan så gjorde vi Step up och det var jätte roligt, vi fortsatte med det idag med.

Okej efter gympan. Jag och Natta duschade och bytte om så kom Anna ner och väntade på oss. Sen så gick vi och hämtade ytterkläderna i skåpet och skolböcker. Vi gick först till Nathalie och hon skulle hämta filmen förstås för vi planerade detta vid bamba hihi. När vi var hemma hos Nathalie så såg vi att Bonzo var där (urgullig Golden Retriver hund) sedan gick jag och kollade på hennes kanin Stampe som också är urgullig. Hehe vi satt där ett tag och klappade djuren ^^

Efter något minuter så gick vi för annars skulle det bli för sent typ. Vi var alldeles håriga pg.a. pälsen hehehe. Sen så gick vi till Anna och satte oss i hennes rum. Satte på tv:n och jag kollade lite i datorn hihi =) Sedan hade jag frågat om jag kunde sminka Nathalie när vi var i skolan vid skåpen istället för att hon skulle sminka sig själv och det fick jag! Jag började med att sminka Nathalie och vi fick först ta bort sminket som hon hade. Det blev väl hyfsat fint tycker jag =) Jag gjorde även en inbakad fläta. Jag sminkade även Anna och det blev heller inte dåligt och jag satte på ett diadem.

När jag sminkade och allt så frågade även Anna sin bror om han kunde skjutsa oss till Glade Johan/Gårda Johan och det kunde han :D När vi var färdiga så åkte vi iväg, vi köpte 60kr godis.
När vi kom hem skulle vi börja kolla på filmen för annars skulle det bli för sent så vi satte på "Säg att du älskar mig" och hällde godiset i en glasskål. mumsigt.

Filmen var väldigt bra, lite otäck. Den handlar trots allt om våldtäkt men den var bra, inte den bästa filmen jag har sett. Det är en svensk film också så man kan inte förvänta sig för mycket =)

Ja efter filmen så spelade vi Singstar eller ja sjöng Singstar ^^ Det var väldigt skoj, först var det lite seriösare ja vi sjöng och försökte få poäng men Nathalie sade att hon inte kunde hela tiden fast hon kunde :) Så efter en stund så började vi flumma och sjöng riktigt roligt och konstigt. Nathalie skrattade jätte mycket och speciellt i låten "Tom Jones - It's not unusual". Haha jag kan inte förklara men Anna diggade musiken jätte roligt och jag sjöng helt konstigt hahaha! Det var iallafall jätte roligt och Nathalie blev jätte röd i ansiktet av all skratt så vi behövde gå ut.

HAHAHA när vi gick ut så hade Anna på sig pyjamas byxor och vi hade inga jackor och så på oss för först tänkte vi bara vara ute och ta frisk luft men så kom jag på iden att vi kunde bara gå runt så det gjorde vi. Vi skrattade och flummade hela vägen och sjöng på låten "It's not unusual" haha. När vi kom tillbaka så frös vi och satte oss och all flumm var inte inne i huset längre eller något tyckte vi. För vi blev lugnare och så =) Vi satte oss vid datorn eller ja kollade på Annas bilder m.m. sedan så sade hon att någon hade blivit biten av en slags fisk och så visade hon det på google och så började vi googla på fiskar hahahaha x'D Knasigt men skoj!

Tiden gick och gick det var väldigt sent när vi gick ut, runt tio tiden. Så ja det var dags att gå hemmåt. Nathalies mamma var utanför huset, vi skulle ta på oss ytterkläderna och Annas bror och hennes kompisar var där fast en var i toaletten. Vi började ta på oss skorna m.m. sedan så öppnades toalett dörren och det var den snygga kompisen som jag och Nathalie tycker och Nathalie reste på sig precis när han öppnade och hon fnittrade jätte mycket. haha =) Han sade typ "här var det folk" eller något ;> Sen gick vi ut och Anna skulle följa mig hem. Vi sade farväl ^^ till Nathalie och hon satte sig i bilen.

Jag och Anna vi gick och hon följde mig ända till handikapps huset, väldigt snällt! Det var iallafall en underbar kväll/dag och vi måste verkligen göra om det igen :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hee ja du marre de e en dag ja aldrig kommer glömma ^^ de va ju fan skit kul de måste vi göra om ^^!!!!

Anonym sa...

Hahah Den dan alltså shet den kommer alltid finnas kvar :D vi hade jätte roligt allt har aldrig haft så roligt på åratal :D måste värkligen göra om det haha dom tre små skojisarna :D haha shet va pinsamt det va när han kom ut herre gud jag dog typ haha sne när ni sjöng abo :p glömmer aldrig av det hahah jag ramlade ju frrån soffan haha :D elr va det va .
Fan va arg jag blev på benny å bullen haha jävla idioter e dom va haha