onsdag, mars 28, 2007

härliga dagar

Först och främst vill jag säga: VILKET HÄRLIGT VÄDER DET ÄR I SVERIGE NU DÅ!
Sommar väder verkligen, från snö till soliga dagar. Verkligen skönt!
Men jaja, jag börjar med gårdagens då.

Väldigt skoj var det, det var Jag, Anna, Emma, Viktoria, Sandra, Jasmine och Annas pojkvän Johan. Vi var med varandra efter skolan och vi slutade 11 (gött gött). Men aja, det var på tisdag och jag skulle dansa =/ Men jag, Emma och Viktoria hoppade mest studsmatta och skojade där ute medans de andra var där inne och gjorde något (ingen aning riktigt) men Sandra gjorde två kladdkakor. Men när jag, Emma och Viktoria kom tillbaka efter så fanns det bara inte ens en fjärdedel av kladdkakan kvar typ 1/10 eller mindre :/ Som JAG, EMMA, VIKTORIA skulle dela på. uh. Aja, efter en hyfsat lång stund så skulle Jasmine hem eller något när de hade suttit och kollat på tv m.m. så ja då följde Sandra henne och så fortsatte jag, Emma och Viktoria hoppa på studsmattan. Haha, Anna och Johan var då ensamma i Annas sovrum så ja Emma, Viktoria och jag ville skoja och se vad de gjorde. Men vi smög oss fram till dörren och så ryckte vi i den och sedan så SPRANG vi tillbaka till studsmattan och skojade. Hahahah. Ja mer information ger jag inte om det där. Det var iallafall skoj och jaa.. uhm *host* ja.. strunt samma =)

Sandra kom tillbaka sedan och vi hoppade sedan hade hon nyheter och sådant. Så där satt vi och viskade och fnittrade som små fjantiga fjortisungar. (eller inte) näe men, så satt Anna och Johan där "VAD VISKAR NI OM??" och blablabla. Så gick de in och sådär och vi skulle kolla vad de gjorde (jag, emma, viktoria och Sandra) så vi sprang dit och när Anna kollade på oss så sprang vi direkt tillbaka till studsmattan, så man blev hyfsat trött där.
Jaja, jag gick hem vid tre för att det var ett måste om jag skulle hinna med att dansa.
Den dagen kunde jag sova gott p.g.a. allt hopp på studsmattan och spring på gräset =)

Idag så var jag med Anna, Emma, Nathalie först sedan kom Viktoria och sedan Sandra och Jasmien =) ((ingen johan denna gången)). Men jaja ska ta det från början.
Det börjar med nationella prov (uppsats) på engelska, ja och det gick väl okej antar jag. Sedan så hade vi SO och engelska och sedan slutade vi. Emma sade att jag skulle komma hem till henne och vara med henne och Nathalie. Så ja det gjorde jag och Anna och Viktoria gick också den vägen för Anna och Emma bor grannar så. Aja, vi gick och så stängde Emma grinden på skoj när jag skulle hänga med typ och så sade jag "Då går jag till Anna" ^^ Hehe, så jag gick till henne och vi skulle baka muffins. Det gjorde vi och de blev väldigt goda. Sen så kom Emma och Nathalie lite hit och dit, de hoppade på studsmattan och vi bakade. Efter en stund så gick jag och Anna ut och hoppade men det blev jobbigt för jag hade strumpebyxor sådana hudfärgade eller vad man ska säga. (tunna).
Ja jag och anna gick in igen och kollade på tv och satte oss vid datorn. Sedan skrev Viktoria att hon kunde komma över en snabbis :) Så det gjorde hon och sedan sade Sandra att hon kunde komma över med Jasmine också och det gjorde hon. men ja, vi hoppade på studsmattan en stund och sådär. Sen efter en lång stund så letade vi efter ett spel "Tjejsnack" men hittade det inte. Vi bestämde oss att leka "sanning och procent" haha, det var väl skoj att veta mer om andra. mohahaha jadu.. Men men vi gick sedan in till Annas rum och gjorde det, man fick veta nya grejer och gamla grejer. Sedan skulel vi göra "jag har aldrig" det var en tråkig lek men så skulle Sandra hem så vi skulle följa henne och göra leken "jag har aldrig" leken blev lam och så.
När vi kom hem så gick Jasmine och Anna i förväg typ och jag, Emma och Viktoria gick där tillsammans och småpratade. haha. Men vi bestämde oss för att gå till Netto och köpa bindor hahaha. (Nathalie skulle det) Så då följde vi även mig, ja vi tog vägen till Netto och sedan till mig. Men vi gick in till Netto affären då och Nathalie valde bindor efter en halv minut eller några minuter eller någon minut ^^ Sedan så vågade hon inte köpa och då var jag frivillig för hon tyckte att det var så pinsamt. Hon ville ha en påse också så att hon inte skulle hålla bindorna i handen hahaha. Aja, men så skulle jag betala och frågade om Nathalie ville ha en påse och hon sade "Jaaaa" hahah, hon tyckte verkligen att det var pinsamt. Och vi alla skrattade/fnittrade xD men aja, vi gjorde frågeleken och fick veta lite mer hemlisar typ. Sen så avslutade vi med en sista rolig fråga när vi var utanför min port. hahah och det skulle vara en snabb frågelek men det slutade med att alla tog min fråga och frågade det snabbt. HAHAHAHHA (vet inte om ni fattar)

Imorgon ska jag på bio med min syster "Music and Lyrics" med Drew Barrymore och Hugh Grant. Det verkar som en bra film och det ska bli skoj att gå på bio med min syster som jag inte har gjort på åratal. Bloggar med imorgon tror jag om filmen och sådant

puss och hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah världens roligaste dagar! hela gänget samlat förutom natha då men henne får vi dra med också nån gång ;D haha hoppas värdet håller i sg för då kan vi ha picnic med :P snacka mer tjejsnack! och då ska alla våga ta sanning och verkligen lita på varandra haah :P asbra blogg marre älskar dig!! <3<3