onsdag, mars 21, 2007

onsdag

Idag råkade jag böja min nyckel, haha. När vi hade engelska jag följde med Anna för att hon skulle lämna en nyckel till Emma så sade jag till Cecilia (våran engelska lärare) att jag skulle bli lite sen och sedan så blev jag väl lite halv stressad eller något så jag drog inte ut nyckeln helt och började gå och då drog jag den eller något så att nyckeln böjde sig och sådär :(

Jaja, så farligt var det inte för jag fick en ny nyckel av nyckelmannen ULF.
Idag har vi haft SO prov och det gick väl hyfsat, jag hoppas att jag får VG iallafall.
Min syster och hennes pojkvän Johan har kommit hit och ätit middag och sådant. Det var väl trevligt.

Ahjo igår köpte jag ett paket Hello Kitty strumpor och trosor, jätte söta! :D (från H&M) ska se om det finns fler Hello Kitty grejer där, kollade inte så nogrannt för att jag skulle dansa precis efter. Men jag visste att det fanns Hello Kitty strumpor för några hade sagt det i skolan :)

Jag är trött nu så jag ska borsta tänderna och tvätta ansiktet sedan ska jag sova. natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa om ditt liv. Bra att du njuter av livet och har kul med dina tjejkompisar. ;) Jag ser fram emot vår biokväll på torsdag. Kan ju äta tillsammans innan eller så. *kram*