måndag, mars 12, 2007

uppvärming färdigt!

Ja jag har nu visat upp min uppvärmning för klassen, det var jätte roligt faktiskt. Alla ansträngde sig faktiskt =) Hihih, det var väldigt skoj och inte så himla farligt som jag trodde att det skulle vara. Det blev fnittrigt i början men sedan så skärpte jag till mig lite granna men fnittrade ibland ändå.
Skönt att få det gjort, jag var den första som började och det ska bli kul och se alla andras uppvärmningar. Hoppas att jag får ett högt betyg på uppvärmningen ex. MVG ^^ Men men vem vet.

Imorgon börjar jag åtta *tråk* men på onsdag har jag studiedag!!! YEY. hmm, har inga planer ännu vad jag ska göra. Men imorgon ska jag iallafall dansa <3<3 Det har blivit roligare att dansa och jag har kommit in i jazz mer! Jag har massor med läxor att göra så det måste jag göra nu också men vi hörs senare! eller ja om några dagar eller något orkar inte blogga dagligen. puss puss!

Inga kommentarer: