fredag, juli 06, 2007

bye bye plantagen.

Sommarjobbet slut och det har varit tre roliga och lärorika veckor faktiskt. 18/6-6/7 och idag fick jag en blombukett (som du kan se på bilden), kaningodis & malmat :P haha jag förväntade mig inte att få något egentligen, bara hejdå kramar. Men så fick jag det här :) jätte snällt!

Alla där var så himla snälla & hjälpsamma. De hälsade och hjälpte till. och så var några extra roliga ;D Speciellt zoo henrik som faktiskt sa till min handledare osvald att ge kaningodis och malmat eftersom vi pratade och så sa jag att min algeätare dog hela tiden och frågade varför det m.m. så gav han tips och visade mal maten ;) jag sa det till pappa och skrev ner vad maten hette.
Sen när jag fick allting och cyklade hem i regnet (fast först till krumeluren) för att lämna papper så hade pappa också köpt. haha extra mycket mat dårå!

Väldigt jobbigt att cykla hem i ÖSREGN + en påse med en vacker blombukett. uh! blev helt dyngsur men jag är inte förkyld och så nu då men.

PUSSSHEJJJJJJJ!!!!!!!!

Inga kommentarer: