söndag, juli 01, 2007

hej hoppp!

ja nu har jag åkt till bauhaus och hornbach och köpt fototapet (manhattan) och lim.
väääääääärsta snyggt liksssom ;)

jag ska nog börja med det nästa vecka eller något för jag ska fortfarande jobba nästa vecka så det är bättre att vänta lite granna. men har rensat mina kläder iallafall. inte så mycket kläder under sängen längre. men jag har tre högar med kläder i mitt rum ena är "ska pröva" om de får plats eller om de är snygga och en annan "kjolar oså" och den tredje "vill icke ha" haha. sen så har jag böcker och spel på skrivbordet och skräp i bokhyllan så det är väldigt rörigt. jaja ska fixa det snart!

jag har börjat läsa the notebook på engelska och den är faktiskt hyfsat bra. saker som inte är med i filmen är med där så. Jag har då läst ut henrietta är min hemlighet och den var rätt så bra faktiskt. gulligt slut.

jo just det ja jag har även skaffat icq igen ^^ glömt av mitt förra nummer och så. jag blev bara sugen på att ha det =) 462-515-048 är nummret iallafall om någon själ vill lägga till. Jag tycker det är häftigt att det låter när man skriver där oså.

pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lillstrumpan! Va kul att ni kommit igång med renoveringen. Hade gärna hjälpt till om jag inte redan lovat bort mig, men lovar att hjälpa så mkt jag kan sen när väggarna är klara! =) Om inte annat så kan du ju sova i Dumles rum under kaoset. ;) *kram*

Maria sa...

Hej systeryster ^^ hihi.
mjo, fast vi har inte gjort något ännu jag måste städa och sådant innan och det tänker jag nog göra i helgen. mm. jo det ska jag nog göra vi blir nog inte färdig med allt på en dag. massor med kramar!