söndag, juli 22, 2007

Harry Potter

Igår var jag på bio med min bror och kollade på Harry Potter & fenixorden. Grymt bra film men lite småläskig. Värd att se på bio eftersom man fick mer inlevelse och ljudet är så mycket bättre!
Jag vill faktiskt läsa alla böcker men just nu har jag andra böcker som jag måste läsa, men jag har ettan & tvåan.. Har inte läst tvåan dock men ska göra det någon vacker dag, sen vill jag samla på alla böcker så att jag inte bara har två ;)

Jag har läst ut Johanna triologin den senaste som jag läste ut idag var "ensamma på sommarön" så himla romantisk <3>
Har börjat läsa Martyn Pig hehe. rätt så okej fast har inte kommit så långt så att jag kan säga så mycket mer. Verkar intressant och rolig.

Imorgon ska jag väl jogga, fast dagarna varierar hela tiden men jag gör det varje vecka. tänkte göra det i lördags med min bror fast vi såg på bio så. Jag springer lite bättre med min bror eftersom då ser jag vilken takt typ :) annars kanske jag springer långsammare fast jag inte vet om det, men min bror springer alltid snabbare så om jag skulle hålla i hans tempo så skulle jag få hyfsat bra tid :D

pusshej! eller vänta du får lyrics från en HÄRLIG låt :D
Hellogoodbye - here in your arms

I like,
Where we are,
When we drive,
In your car.
I like,
Where we are,
Here.

Cause our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Our lips can touch,
Here.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.

Our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Cause our lips can touch,
Here.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

Our lips can touch.
Our lips can touch,
Here.

You are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your...

You are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite, miss you quite..."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now theres no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

Here in your arms.
Oh, here in your... arms.

Inga kommentarer: