tisdag, juli 17, 2007

laptop :)

nu sitter jag vid Annas laptop. har sovit över hos henne. fast vi har inte ätit frukost :P jag chattar på msn (fast min msn) och så kollar vi på tv, the voice.
Fast vi var inte uppe så länge igår som man brukar vara när folk sover över men vi var uppe till ett cirka.
men det var roligt, vi snackade och så. fast innan gick vi en promenad runt här i närheten.

laptop är så himla mysigt och Anna har en super bra laptop med widescreen. (windows vista också) grymt coolt! :D melike!

jaja, vet inte vad mer jag ska skriva om. Jag har läst ut the notebook och den var väldigt bra! jag vet inte vilken som var bäst filmen eller boken för det som stod i boken hände inte i filmen (några grejer). Slutet var inte desamma. men den var väldigt rolig och sorglig att läsa. man blev tårögd och ja... värd att läsa!!

pusss heje

Inga kommentarer: