fredag, mars 17, 2006

Fredag kväll [^.*]

Ja, idag har jag åkt pulka med Emma :) och Anna förstås men hon åkte ju inte, hon satt bara där! :(
Men jaja.. Det är då fredag-kväll och jag har super tråkigt >_<>.< sedan gick vi ner och kastade pil :) Det var jätte roligt, men Emma vann :( Jag förväntade mig heller inte att jag skulle vinna ;]
Imorgon kommer ju min mamma hem och jag ska nog ta och baka som jag skrev innan. KANELBULLAR - yummy ;) Ska ta och testa installera The Sims nu om det nu funkar =/

The OC, åh vilket bra avsnitt! Mitt favorit citat från avsnittet är ju såklart Julie: "This town's only big enough for one manipulative bitch." den scenen var ju så himlans bra! Bort med CHARLOTTE! Det var även gulligt när Summer sa så här:
" Just because I'm not talking to you doesn't mean you're allowe out of my sight." till Seth dårå. Usch Taylor får verkligen inte förstöra kärleken mellan dem :( Det får verkligen inte bli som Oliver när han kom emellan och förstörde..


Liten lista:
[ ] Uppträda i Liseberg 14/5
[ ] Åka till U.S.A 19/4
[ ] Sandra kommit hem från Zagreb 20/3
[ ] OC-avsnittet The Game Plan har vistas 22/3
[ ] Praktiserat
[ ] Påsklov
[ ] Besökt en vecka tidigare (min praktikplats)
[ ] Gjort Ma-prov & SO- & Musik läxförhör.

Inga kommentarer: