torsdag, mars 23, 2006

Torsdag ='D

Haft studiedag idag då..
hahhahaa, idag har jag haft en SUPER rolig dag ;-] Vid 12 så åkte jag & Sandra till stan var där i några få timmar testade rätt så mycket smink. Jag var ju "test smink dockan" åt Sandra sedan skildjes vi åt och gick hem till oss själva.

Men sedan kastade jag pil med Emma och jag vann yey ^_* Men hon vann ju förra gången så ja ;) Sedan kom Anna tillbaks och då kastade alla vi tre pil och då vann ALLIHOPA! För det blev lika ^^ Sedan gick vi upp och spelade kort, Tarzan, Bluffstopp, Stress, Skitgubbe hmm.. kommer inte på någon mer änsålänge :) Haha, det var så himla roligt att spela Tarzan så stressigt m.m =D Anna ville inte spela sedan vi hade ju spelat så himla mycket, men så kom Emmas lillebror Anders och han ville spela och då spelade vi bluffstopp m.m Sedan spelade vi kotte och det var jag & Emma mot Anna & Anders. Vi hann inte spela färdigt allt för sedan så skulle Emma & han äta pannkakor Anna & jag hade inte lust riktigt, så vi gick in till Emmas rum och läste i Frida tidningar. Sedan var de färdiga och då bråkade Emma med sina småbröder :P Men det blev frid efter en stund, så fortsatte vi att spela kotte och gissa vem som vann?? - EMMA & JAG xD YEY! Men iofs vi hann inte spela färdigt men vi ledde överlägset. Anna skulle hem för hon var hungrig, så jag & Emma spelade piano :) Emma spelar ju super bra! Nu kommer vi till det bästa.. hahha, världens bästa kväll på en vinterdag ;) hahahaa *garvar* så himlans roligt. Ja, vi skulle då gå ut och slänga skräp eller ja tidningar och grejer. Så hade vi två papperskassor, det snöade också. Jag skulle hem men jag kunde ju lika gärna hänga med och slänga för det var verkligen PROPPFULLT i ena kassan så jag hjälpte till. Den vägen vi gick finns det ju en LÅNG BRANT backe och det finns ju IS i mitten typ. Jao, så sa jag så här "Undra om det finns is kvar.." så gick vi där och hahahha ja vi gick inte direkt utan jag gled ner och höll kvar i papperskassan och Emma skrek "Neeej" sedan så slets papperskassan's handtag av och jag hängde med. (men jag stod upp) Sedan så sprang jag snabbt ner för det gick inte att stoppa farten och jag sprang vingligt men jag klarade mig! :) Jag skrattade som tusan och fick tårar i ögonen ;'] men sedan så sprang jag ju upp för att hjälpa till där och där stod Emma med den andra handtaget och den hade också slitits av. HAHA! Så det fanns då inga handtag på papperskassan så vi höll i påsen som om det var handtag där. Sedan så gick vi ner för backan där isen inte var, eller jo jag gick där litegranna men jag gled :) Vi gick och gick tills det kom en minibacke den var nog en och en halv meter kanske?? Vi gick ner och Emma sa "Akta så att det inte finns is" eller något så gick vi och råkade glida ner typ för det var halt och så åkte vi ner och jag tappade taget om påsen och Emma skrek "neeeej" (som förrut). Det var halt och jag kunde inte stoppa farten här heller så jag sprang och sprang nästan in på en bil nuddade den bara och så skulle jag vända mig om och då var det TYDLIGEN is på marken så jag snubblade också det var ju som slask (på minibacken också) men hal slask och så gick jag upp snabbt och skrattade ihjäl mig, hade ont i magen för att jag skrattade så mycket och så kollade jag på Emma och där låg hon på snön. Jag skrattade ännu mer och hon skrattade med ^^ Haha, så himlans roligt! Så hade ena kassan blivit upp och ner på, men vi hade för EN GÅNGS SKULL tur! Inget ramlade ut.. Sedan gick vi och slängde ;') Världens roligaste kväll på en vinterdag ;D

Inga kommentarer: