söndag, mars 12, 2006

Första inlägget :)

Weee, nu har jag skapat en blogg ^^ kul? - jorå.

Nu vet ni kanske inte så mycket om mig här kommer informationen som ni behöver :)
Jag heter då Maria, jag bor i världens bästa stad GÖTEBORG. Jag gillar The OC, Dansa, Greys Anatomy, Desperate Housewives, Joey, vännerna, familjen m.m
Jag är 14 år och i september är jag då 15 :) *roligt* - eller inte. Men ja, vad mer? jo jag har en söt liten kanin som heter Dumle han har faktiskt samma färg som godiset Dumle hur kan det komma sig? :P Nog om mig!

Ja, imorgon är det då skola =( Helgen har varit rätt så skön och slapp. Carola med låten "Evighet" igår i Melodifestivalen var rätt så okej faktiskt. Men "lev livet" med Björn Kjellman var inte så riktigt bra.
Idag ska jag kolla på OTH (one tree hill) iaf. Sedan så ska jag väl plugga & duscha =P (ointressant)

OC-avsnittet the swells, så himlans bra! ÅH ! Taylor så himlans elak, jag stör mig på henne. Varför ska hon förstöra? Seth så himla gullig (L)

Efter: 18.30. jag har nu duschat, ätit, kollat på OTH och pluggat i 3 sekunder typ :P Men på förmiddagen så har jag faktiskt pluggat rätt så mycket. Det var ett bra One tree hill avsnitt ikväll, det var hmm vad ska man säga fint? när Peyton gick in till sitt rum så var hon Elli (stava?!) och hennes pappa där så hade hon en sån fin ledsen röst när hon sa att det var hennes konst, liv och musik m.m :) OC om tre dagar då, jo ska praktisera i Scandic Opalen *trevligt*. Jag ska besöka hotellet en vecka tidigare och prata om uppgifter m.m. Jag ska praktisera i själva resturangen som finns där inne det blir nog roligt! Men annars skulle jag vilja ha Apotek Biet ;'[ Men jaja, man kan ju inte få allt som man vill ha i livet.. right?

Inga kommentarer: