onsdag, mars 22, 2006

Onsdag x'D

HeLLöjsan, har kommit hem från skolan.. Äter godis och dricker juice nu ^^ Haha! Har studiedag imorgon *yey* ska åka in till Scandic Opalen och besöka där (ska praktisera därborta) sedan ska jag kanske åka in till stan och så är jag kanske med Emma & Anna senare på dagen :D

Tyvärr satt jag inte vid datorn igår för jag dansade ju och så orkade jag inte senare fick plugga på SO-, Musikläxförhör + MA-provet som vi hade tills idag som gick njaaaae. Musik gick rätt så okej, SO hade vi tydligen inte >.< MA, uh.. ska vi tala om det? -nej!
I måndags så vet jag inte varför jag ej skrev något i bloggen ;p hade väl inget att skriva? =)

Idag kommer OC yeas! Jag har inte sett OC-reklamen ju =( Men men, om 4 timmar börjar det ju! "The game plan"

När jag kom hem idag så kollade jag om jag hade fått någon post.. gissa vad jag fick? *TRUMMVIRVEL* Det stod "kamratposten" i vänstra hörnet och så var det ett sånt brunt paket som när man får någon packet, det var: "NARNIA MIN MORBROR TROLLKARLEN" haha :) *glad* ska ta och läsa den någon dag, har dock inte sett filmen men det får jag ta och göra någon vacker dag! *äter godis*

Åh gú va skönt att inte ha någon skola imorgon men samtidigt så missar vi ju bild-lektionen =/
Sedan på fredag ska vi ju ha hemkunskap, då ska vi baka kanelbullar *mums*
Sedan veckan efter - praktiken, och efter det - praktiken och veckan efter det - påsklov , måndagen efter påsklovet - annandagpåsk (ledig), dagen efter - vi slutar 11.00 ^^ HAHA SÅÅÅÅ SKÖNT!

Inga kommentarer: