fredag, mars 17, 2006

Fredag `(o.o)´

Phuu, har tråkigt som vanligt typ. Just nu lyssnar jag på musik och slappar. Vi slutade 11.05 idag bara för att vi hade ingen hemkunskap ;) YES & NO ! För YES - slutade så tidigt NO - vi skulle ju baka och jag gillar ju hemkunskap =(

Jag undrar hur det har gått för Sandra i Zagreb vi får hålla tummen och heja :)
JA!! Helg ju, det tänkte jag inte på. Jo förrut men glömde av det nu =P Jag har faktiskt inga planer jo mamma kommer ju hem imorgon och så är det ju final på melodifestivalen jag hoppas att Carola vinner, hon var ju faktiskt rätt så bra :) Ska nog ta och baka imorgon innan mamma kommer ^^ Kanelbullar :D Vi skulle ju göra det i hemkunskapen :(

Om två vecka ca så börjar ju praktiken, det ska bli jätte roligt. Som sagt jag ska ju praktisera i Scandic Opalen (resturangen som är där) ska besöka en vecka tidigare. Påsklov om 3 veckor cirka :D Men man kan ju säga 2 veckor för den hära veckan är ju snart slut och praktik dagarna går nog fort fort.

Finns väl inte så mycket mer att säga? - LaaaaterZ :)

Inga kommentarer: