lördag, maj 12, 2007

eurovision songcontest

ja idag är det då eurovission songcontest hohoh. trevligt, jag ska se på den. Turkiets låt är väldigt bra faktiskt men vi får väl se hur långt Sverige kommer =)

Nästa onsdag ska jag på Opera med Sandra :D Man fick biljetter från skolan om man ville gå dit och det vore väl roligt? JEPP.
Kristihimmelfärdsdag på torsdag och klämdag på fredag - SKÖNT!

Imorgon kommer min syster och Johan då ska vi nog spela spel. hoppas att de inte glömmer att ta med sig Monopol. Vi har iofs Finans men ja ändå det var längesedan jag spelade Monopol =)
Jag kom ihåg att jag spelade det med Louise en gång för längesedan då vi skänkte pengar till de fattiga m.m. haha :')

pusshej

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe okej har du inte spelat monopol på länge :O ja spelade de inte heller på jätte länge xD men de va ju trevligt att din syster skall komma :D då får ni ha de så trevligt, men kan du kolla om du kan komma på fredag :P annars e de typ bara jag och viktoria xD

Maria sa...

jag antar att det var Anna då :P Jag ska kolla upp om jag kan på fredag och så. Vet inte om du läser inlägget här men vi hörs av innan dess!