tisdag, maj 29, 2007

maria is happy

yeeeeeey sommmmarjobbbbbbbbbbbbbbbbbbb<333333333333333333333333333333333333
yes det fick jag! :D Men jag vet inte var än, ska träffa personerna den 8:e juni i BAMBA (a.k.a. matsal) ni som inte visste vad bamba var.
Jobba i 3veckor men det blir 14 dagar, tjänar 750kr i veckan. MONEY MONEY <3 I need it!

Idag har jag även hämtat min favoritfilm som finns i bok, ja jag hämtade boken. "The notebook" :D Engelska versionen för den svenska finns inte just där och så har jag reserverat den ändå men kommer få den vid augusti kanske. (buuu!) jaja att läsa den engelska versionen kommer nog inte vara så dåligt. Jag hoppas att jag förstår det mesta i boken iallafall. hihih.

Jag har läst en hel del nu och ja jag hinner inte blogga så mycket jag har hyfsat mycket att göra.
So redovisning imorgon så jag måste öva. Sen så har jag filmanalys på torsdag till svenskan, jag ska analysera Azumi (jätte bra film) det ska jag göra idag för jag hinner nog inte med så mycket imorgon eftersom jag ska dansa och så senare kommer Greys Anatomy :P

pusshej<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte direkt någon bra lön men kul att du fick jobb o chans att tjäna pengar! :D Hoppas det blir nåt kul! Vi ses och hörs!

Maria sa...

nej men pengar är pengar liksom :)

Anonym sa...

Filmen är MYCKET bättre än boken även fast boken också är bra :) ganska mycket som skiljer men det var kul att läsa om hur det "egentligen" var. [eller hur jag nu ska beskriva det] Aningen jobbig ordentlig engelska men men...^^

Maria sa...

Okej, men då vet jag det. har inte börjat läsa den men det är ju egentligen så att böckerna är bättre än filmen men det kanske är ett undantag nu. hehe.