söndag, juni 03, 2007

helg

"Yeh" mitt efternamn.

ja nu har det varit helg och tyvärr är helgen slut.
i fredags var jag bara hemma tror jag och slappade, sen så läste jag.

I lördags var jag med Nathalie :) jätte skojigt, jag städade också. Men vid två började vi att vara med varandra hon ville kolla på min klänning och jag ville kolla på hennes så vi åkte över till henne efter det. Vi bestämde oss även för att åka till Mc donalds och köpa glass mums Mc flurry cornetto choklad <3<3 jätte gott!! + en sprite köpte nathalie.
Sen så gick vi långsamt hemmåt (vi tänkte egentligen fråga om vi kunde bada men det gick inte 1. rätt så sent 2. pappa gjorde annat och min bror var inte hemma, hennes mamma var heller inte hema) så jag åt hemma oså.Vi smsade, sen så frågade jag henne om vi kunde åka inlines eller ja om hon hade några först och det hade hon eller ja hennes lille brorsas och dem lånade hon. hahah hon skrev att hon inte hade åkt på ett tag så jag fick inte skratta åt henne. Men när vi väl var ute och så skulle vi mötas vid ladan så frågade jag om hon kunde komma till mig för jag kunde inte åka. det första jag gjorde när jag kom ut var att ramla så att jag skrapade i fingret :( jaja, inte den bästa balansen har jag!

vi åkte runt och till backaskolan satte vi oss ner och bestämde oss för att ta av oss för det blev varmt men så bytte vi inlines och de var bättre för hennes var lättare och mindre och de andra passade nathalie perfekt som var min systers gamla.
hahaha vi åkte till några hus och så sen så skulle vi till anna och emma så åkte ditåt så fanns det backar och vi vågade inte åka ner så vi höll oss till räckerna och det tog MINST 20 minuter att ta sig ner :P haha. men ingen av de var hemma och vi gick till nathalie och drack. sen gick vi utanför hennes hem och satte oss ner, pratade och skrattade åt något som vi gjorde precis. haha =) sen ringde vi sandra och så hon hade letat efter oss.
en dag som är värd att minnas xD

Jag har läst ut "fritt fall" och det var verkligen ett måste för att imorgon ska jag ha någon bokprat eller var det var så. men boken var rätt så bra men inte min favorit bok, den var trög i början och ja så var den sådär :P handlar om en tjej som är ny i klassen och så är hon granne med en kille som kallas för Mandel och hon heter Myrra. Sen så händer det saker och de är egentligen kära i varandra men Mandel vet inte att Myrra är kär i honom och Myrra vet inte att Mandel är kär i henne. Ja sen händer det saker och då ville Mandel gå dit, sen blir de tillsammans och det blir lite svårt i skolan för de kan inte acceptera det. Mandel var en del som retade henne men det var för att ingen skulle märka att han gillade henne.

aja ska läsa lite i "det fattas en tärning" nu av johanna thydell sen ska jag sova.

pusshej!

Inga kommentarer: