söndag, juni 17, 2007

går går går går går går går går

En jättefinbild på Anna, jag & Emma. Jag gillar bilden grymt mycket! (:

Haha, jaja jag och Anna har då GÅTT till bäckebol/plantagen för att jag ville se hur man tog sig dit m.m. men jag ska sen cykla dit med pappa hihi för att se hur man tar sig dit med cykel.
Men det tog cirka tre timmar att gå dit eftersom vi gick långsamt och gick fel väg ibland haha.
(bilder finns på bilddagboken)

Jag har läst ut "Det fattas en tärning" och den slutade väldigt bra och det fanns en förklaring till varför boken heter så. Det är en av mina favorit böcker verkligen. Bra skrivet och det var ungdomsaktigt som gjorde så att det blev intressant och spännande. mycket bra!

Ska spela Mario Cart med min bror och hans kompis nu, vi hörs.

pusshej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

beautiful your blond friend

Anonym sa...

beautiful your blond friend