fredag, juni 15, 2007

bye bye skälltorpsskolan


Ingen mer 9ef:3, skälltorpsskolan, grundskolan :(
usch hade skolavslutning igår. Visst förra veckan och typ onsdag, tisdag, måndag m.m. så sade man "YEEEEES skolavslutning på torsdag.. SOMMARLOV!!!" men när det väl var skolavslutning och när vi skulle in till klassrummet och sådant så var det sorgligt. Och så skulle vi prata om minnen som man inte skulle glömma :'( då började tårarna komma. usch hemskt. Tänk ingen mer 9ef:3, 9ef:3 var den mysigaste och bästa klassen! Vi var cirka 15 personer men 10 personer som var på lektionerna xD haha. en rolig och bra klass! Men nu ska alla splittras och jag kommer att gå i Kitas och där kommer typ Sam gå men inte i samma klass ändå, uhh.. jag kommer gå med nobody :b nej men jag ser faktiskt fram emot att gå på kitas och nya personer m.m.

Aja vi fick betygen och det gick väldigt bra, 4 mvg, 11 vg och 1 g (2g men har spanska så jag tar bort ett g) = 255 poäng.
Jag hade funderingar innan om jag skulle byta till polhem för kitas kanske verkar lite mer idrottgymnasium även om det står på hemsidan att det inte är det men många som är idrottare söker dit för att få mer tid åt sporten men men. jag pratade med Louise och fick många bra svar hehe. så nu e jag inte orolig längre.

i tisdags hade vi klassens dag men det blåste väldigt mycket men jag tog ett dopp med nathalie. Jag har några få bilder som du kan se på min bilddagbok http://h3llokitty.bilddagboken.se om du tittar på bilderna så får du allt kommentera också! hihi.

igår så var det avslutning och efter det så tog jag pass och var inne i stan oså. Sen så skulle de flesta nior till delsjön så jag hängde väl på med Anna för Nathalie skulle komma senare :P Men ja det var typ bara vi som var nyktra (jag och anna) och några till. jaja men vi åkte hem sen vid åtta och var hemma hos anna. vi åt marängsviss och drack cider haha så vi partaja lite också, näe men men.

vet inte vad jag mer ska skriva förutom att jag kommer sakna skälltorpsskolan/alla nior och lärarna. melikeskälltorpsskolan och allt som finns där inne.

pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du fick svar på dina frågor om Kitas. Jag tror det är en bra skola. Det är alltid läskigt att börja i ny klass o ny skola men du kommer få nya vänner där och trivas där med säkert. Du är stark som väljer din egen skola o inte följer alla andra - tänk såhär, du får bonus massa nya vänner samma som du har kvar dina gamla. Du får berätta mer om skolan när vi ses. Kanske torsdag? :D

*kram på dig*