söndag, juni 10, 2007

it's getting hot in here

idag har jag varit inne i stan och varit med Anna <3 ja jag skulle fixa med min brors lexikon för det var tryckfel så jag åkte in till stan och gjorde det. Sen så smsade jag med några kompisar och så skulle jag vara med anna efter hihi. hon har ju en stor och skön pool men hon skulle sätta upp den idag så.
aja jag gick hem till henne efter jag hade varit hemma och ätit. vi tog masssor med foton och sen så satt vi vid datorn, tittade på hennes akvarium m.m. poolen var fortfarande inte fylld men vi kände på vattnet och IHHHHHHHH iskallt!!! brrr. men jaja. vi satt och läste tidningar i bikini för att värma upp oss och svettas för det var kyligt i annas rum. sen så tog vi foton och jag doppade mig TILL SLUT men anna var vääääldigt seg :P hoho. jag skvätte vatten på henne och ville så gärna spruta vatten från vattenslangen men det fick jag inte. haha.
det var en helt underbar dag med underbart väder men tydligen hade anna dödat en spindel idag så kanske blir det regn imorgon? bu för dig då Anna ;P

igår var jag och tittade på ostinidefaran det var väl häftigt att se kungen, drottningen och kinas minister oså. massor med kort där med! otroligt varmt! där ville jag verkligen bada.

i fredags så var jag på klassresa vi paddlade i delsjön och badade. UNDERBART och ROLIGT! Jag paddlade med sötnöten Nathalie och hahahah vi är så flummiga och roliga. jaja det var as roligt. bilder där har jag väl också eller det har jag inte nu men malin och jasse har och de får skicka till mig någon vacker dag.

jag har skaffat en bilddagbok igen som heter http://h3llokitty.bilddagboken.se där kan ni kika in alla bilder. men just nu har jag inte lagt upp några förutom från balen ;b
min bror har även installerat diablo så det blir mycket spelande för mig hahaha.

pusshej

Inga kommentarer: