torsdag, juni 07, 2007

avslutningsdansen "balen"

Det var underbart roligt! Alla var jättefina och killarna var jätte stiliga med sina kostymer haha.

Massor med dans och käk. Vi började med att mingla ja fick ett glas med cider typ och så gick vi ut och minglade lite granna sedan så gick vi in igen och skulle äta. Det blev melon med kalkon och sen kycklingfile typ och potatis med örtsås och till slut vaniljglass med grädde. Allt det var väldigt gott!

Sedan började DJ:n spela musik och det var några balettisar som skulle uppträda och det var väldigt häftigt! Sedan efter så dansade allihopa och det var grymt roligt! Det var bäst när techno låtarna sattes på. Man fick grymt ont i fötterna och det var otroligt varmt så man gick ut då och då + drack vatten lite då och då. När jag kom hem så hade jag ont ont ont i fötterna och suuuper trött.

Dagen efter (onsdag) så skulle jag dansa också haha jag var väldigt trött och orkade verkligen inte koncentrera mig men försökte så gott jag kunde.

orkar inte skriva så mycket men "balen" var otrooooooligt sköjigt!!
pusshej

Inga kommentarer: