fredag, juni 15, 2007

senare på fredagen (:
ja idag har jag varit hos Annisen hehe (Anna). Vi åkte till Herkules Zoo och köpte fiskar, växter och prydnader till Annas akvarium. Sen så när vi åkte hem så storstädade vi det och så. Det blev väldigt fint! Som sagt vi ska vara stolta över oss själva :D Jag glömde ta med mig digitalkameran annars skulle jag ha kunnat ta kort när vi höll på att fixa hahaha det var väldigt roligt. Speciellt när Anna skulle suga på röret så att vattnet skulle komma ut så var hon rädd över att få bajsvattnet i munnen :P hihih. jaja ska ta med mig digitalkameran imorgon och ta kort på akvariumet.

jag har glömt säga att jag håller på att läsa "det fattas en tärning" av johanna thydell, eller har jag glömt att säga det? Jag kanske har nämnt det lite granna.
Men nu har jag iallafall läst halva typ och den är väldigt bra faktiskt! Men det är två tider eller vad man ska säga fast den är inte svår att hänga med på. Ibland kan det vara sådana ointressanta böcker som man glömmer av vad det handlar om eller så men den här boken är väldigt bra och lätt att hänga med på. ska läsa ut den så snart som möjligt och läsa notebook som jag inte har börjat med och henrietta är min hemlighet.

tjingelingan!

Inga kommentarer: