söndag, juni 24, 2007

Summer loving had me a blast

... Summer loving happened so fast

nej men ja. äntligen händer nååååågottttttttttt som jag har väntat på och som jag ser fram emot så himla möckeeeeet!!!!!!! jag ska göra om mitt rum :D:D:D:D::D:D YEEEEEEY! Jag ska ha new york fototapet <3<3> Igår hjälpte min kära syster felicia mig med att rensa rummet. det har trots allt varit hennes rum tidigare och då har hon såklart saker kvar. När hon skulle hem bar hon på två flyttkartonger hihi. Jag har en flyttkartong som innehåller saker från skrivbordet, för nu känns det mer som om det ska hända..

Menmen jaa. jus
t det ja! Anna har frågat mig om jag kan åka till Tyskland & polen med henne och familjen. wee skit skoj ska det bli isåfall :D men ska prata med mamma först :D v.29 blir det då. En vecka! Kul kul, för jag har aldrig varit på resa utomlands med någon kompis och jag har heller inte bilat utomlands så två nya saker på en gång (:

Sommarjobbet går alldeles utmäääääärkt! skojigt är det. jag cyklar varje gång och det tar cirka 17min (har kollat) hihi. första gången åkte jag buss och när jag skulle hem så fick jag vänta en halvtimma typ för att 42:an skulle komma.. suck! Så det går fortare och det är bättre att cykla.

pusshej!
på bilden är det på en roccula planta som snälla söta Emma har gett mig.. tack! :D<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lillstrumpan! Har du börjat packa ner i den andra flyttlådan som du fick med dig också eller? Snart får jag komma och hämta det sista i ytterligare någon/några lådor. :)

Bra att det börjar hända saker hemma med städningen, hoppas det blir ordentligt gjort också! :D

*kram*

Maria sa...

nej det har jag inte systeryster ska göra det på lördag eller fredag eftersom farbror och philip är här just nu :) mjo men du behöver inte skynda dig, jag kan lägga det i lekrummet.

ja det hoppas jag med!

Massor med kramar!!