måndag, maj 21, 2007

uppdatering

Nu har jag fixat till med bloggen, fixat layouten m.m. vad tycker ni? kom igen nu var inte fega och börja kommentera. Annars blir jag ledsen :'(


Idag har det då varit skola: BUU! men jaja that's life.
Snar kommer nog mamma hem ja och då ska vi väl äta. Jag ska nog städa snart för det är hyfsat stökigt (psst speciellt bland kläderna) senare kommer ju DayBreak. Ser du på det? Det är en väldigt bra serie, men dagen upprepas ju hela tiden fast han gör olika saker. Det var han som var med i Kevin hill, Taye Diggs.

Jag har nu serier att följa från måndag-torsdag och söndag (om one tree hill kommer för oc är ju slut nu :( läs mer om vad jag tyckte om avsnittet här nedanför)
Aja måndag: Daybreak (ev. CSI newyork) tisdag: Ugly betty och Desperate Housewives onsdag: Greys Anatomy torsdag: Kyle XY söndag: one tree hill (förut OC).
Sedan ser jag på Vänner som kommer 19.00 - 20.00 hehe. måndag - torsdag eller ja ibland ser jag på det.


OC AVSNITTET
Helt underbar avsnitt, I LOVE LOVE LOVE IT. Väldigt
sorgligt att det är slut men alla serier måste ha ett slut (undantag för Våra bästa år) xD.
Super bra slut var det faktiskt, Summer och Seth gifte sig. Ryan blev arkitekt och såg en pojke som liknande Ryan i säsong 1, Kirsten fick en dotter och hon var väldigt söt när man såg typ fem år framåt, Kirsten, Ryan och Sandy flyttade till Berkely, Julie tog examen och bestämde sig för att vara singel m.m.
Måste upprepa: JÄTTE BRA AVSNITT. jätte bra slut! I slutet så sade Ryan till den lilla pojken efter han hade slutat jobbet "Hey, do you need any help?" och pojken såg ut som Ryan och kollade upp och sedan ner på marken. THE END.
Ni som missade avsnittet missade något väldigt bra och ni MÅSTE (ladda ner det) eller köpa boxen :P

puss och kram skumbanan.
<3

((kommentera nu innan jag blir GAAAAAAAAAAAAALEN))

Inga kommentarer: