torsdag, maj 17, 2007

Operah? *gäsp*

idag har jag varit på opera inte operah eller så. Jag utalar namnet lite knasigt tyyyyp kanske (;
Operan var inte direkt min stil den var tråkig, jag somnade lite då och då tyvärr. Men det var baraför att jag hade precis dansat och så. Jag var jättetrött direkt efter dansen och så skulle man in till stan och sen till Operan *suck* Visste innan att jag skulle bli hyfsat trött där inne! Jaja, förställningen var cirka 3 timmar och hm vad hette föreställningen? Enleveringen ur Seraljen!!

Det hade kanske några "roliga" skämt men det var inte riktigt sådär roligt. Men de upprepade så mycket när de sjöng och så.. Men jag hade aldrig varit på en opera så det var kul att se på den föreställningen för första gången =) Jag skulle vilja kolla på CATS och Mamma mia typ och sådana grejer med. men jag får se när det blir..

Imorgon är det ledigt och även fredagen med, det är ju kristi himmelfärds dag på torsdag och klämdag på fredag. Imorgon ska jag kanske med Sandra till kärra typ och kolla på folk som uppträdar som backa festivalen typ eller något. hehe annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Plugga eller något annat.

På fredag så ska Anna ha filmkväll men jag får se om jag kan komma och sådant, Anna jag hör av mig imorgon eller så (:

I helgen har jag inga planer ännu vad jag ska göra. Joo se på sista OC avsnittet jag upprepar: SISTA SISTA oc avsnittet. No more OC efter det =( Men jaja det har blivit sämre men nu i slutet har det varit hyfsat bra avsnitt. Fast OC skulle bli så mycket bättre om de slutade efter säsong 1 eftersom det var ett rätt så bra slut. Ryan lämnar NewPort beach och Seth rymmer. Haha! Väldigt bra faktiskt (jag är icke ironisk).
Sen ska jag även se på Greys Anatomy repriset eftersom jag missade det idag =/ Jag tror nog inte att det var värt det eller ja jo det var ju kul att vara på operan så för första gången men ja jag skulle hellre vilja se greys anatomy där inne ^^ (jag är konstig, I know)

ojojojoj oj oj oj oj va seeent det är. *gääääääsp* jag som var så himla trött i operan (fast jag är fortfarande trött nu) men jag orkar inte sova eller jo jag vill vill vill. Men min brors kompis är här haha så jag har inte orkat borstat tänderna eller byta om. :p Fast de kollar på någon film som jag inte orkar se.
Måste nog kila iväg nu, om jag ska kunna vakna innan tre eller tolv på dagen ^^

pusshej

Inga kommentarer: